Zesilovac v tride D a jeho (ne)linearita

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Leden 27 18:44:50 CET 2005

> nejen tim, ale taky treba neco hrudni kosti, celem... Treba kdyz stojim blizko
> u cinelu a prdne do nej bubenik palickou s porcelanovou halvickou, citim to
> skoro jako ranu mezi oci. Z CDcka totez pri stejne hlasitosti ovsem uz tolik
> nevnimam.

U tech ostatnich organu mozna nepujde jen o to, ze jsou to zrovna
vysoke kmitocty. Nebude to treba neco z fazi? Dynamickym rozsahem?

> No je, ale vemte si, ze tam mate zakladni kmitocet PWM v plne amplitude, a to
> se hodne spatne filtruje.

To jo.

> nejlepsi zpetna vazba je zadna zpetna vazba, nebo alespon slaba.

Nojo, jenze s zadnou jsme stejne v haji.
Ja verim, ze poslouchat zesiky Nelsona Passe je nadherny, ale kdyz to
ma 1% v 2. harmonicky, je to na prd. Ja nechci poslouchat neco, co je
"hezci" nez ve skutecnosti :-). Protoze mam zajem o hudbu, ktera je
nejhezci jen a jen ve skutecnosti...

> ANo, spickovy DA a spickovy analogovy zesik je to nejlepsi co muzete mit. Uz
> jste mrknul na DA u TI?

> EE, to fandeni je jenom cenova valka a marketing (cesky: vymyvani mozku).

Ano, je to cenova valka a taiwansky zavod. Mne se to taky nelibi...
ja bych radsi pocital na nadherne navrzenem Crayi, kterej bude
fungovat jeste az ho najdou za 300 let...
Ovsem vyhoda cislicove techniky je, ze 1=1 a ne 0.999 i na taiwanu.
Takze pokud to nekam dotlacej, bude se bud fungovat, nebo ne.

Zdravi Marek P.