Vyvoj v C

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Leden 27 14:58:35 CET 2005

Diky za nasmerovani
ted uz jsem aspon na ADSL tak neni prochazeni katalogovych takove
utrpeni....
Nechci vykon spis hodne pinu, externi sbernici - snazim se mit co nejvic
veci v procesoru.
Michal

----- Original Message -----
From: "Pavel" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 27, 2005 2:53 PM
Subject: Re: Vyvoj v C

> Na Z8Encore jsem se dival, no zatim nevim. Jeste budu muset
> popremyslet Omezeni? Potrebuji externi SRAM a kod ma ted 12kB. Po
> prevodu do C to bude asi trosku vic.

Zde lze pouzit Z80Acclaim, 16MB externi sbernice, Flash, tusim,
64/128/256kB krome toho muzete mit exteni i tu Flash pokud by Vam
nestacila ta vnitrni, RAM 8 - 64kB. 2x plny UART (implementovana 16550),
ovsem diky ext. sbernici to ma malo IO pinu. Cenove uz je to vysse
nez Encore (nejmensi pri 100ks tesne pres 1$) ale mam dojem, ze
srovnatelne se srovnatelnym PIC18 nebo Atmel Mega. Popravde receno, ac
jsem na klasicke Z80 kdysi zacinal tak mi Z80Acclaim zatim k srdci
neprirostl tak jako Encore.

No a pokud potrebujete trochu pritopit tak stoji za to mrknout i na ARM...

Pavel