Softwarovy UART pro x51 ?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Leden 27 14:56:12 CET 2005

MH> vzorek7+vzorek8+vzorek9=0..1 pro log.0
MH> nebo 2..3 pro. log.1
MH> Nic sloziteho.
MH> Ale co kdyz bude rusivy signal delsi nez 3/16bitu? To prece muze nastat
MH> taky. Ma to potom vubec smysl?
MH> Michal

Vzdyt proto rikam ze vicenasobne vzorkovani neni az tak nutne. To
odchyti kratke spicky, vse ostatni stejkne musi zaridit vyssi vrstva.
A tech spicek zas tolik nebude, pokud se nebude jednat o zarizeni do
extra zaruseneho prumysloveho prostredi, a v takovem pripade je lepsi
se poohlednout po jinem fyzickem propojeni, ktere nebude tolik
nachylne na ruseni.

Tomas