OT - Alternator

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Čtvrtek Leden 27 12:27:58 CET 2005

Taky si dovolim pridat nazor. Ja bych nejdříve kouknul na napeti mezi vystupni svorkou alternatoru za behu jestli odpovídá napeti mezi poly akumulatoru. Pokud je tam rozdil muze byt spatna kotra nebo + (většinou orezle sroubove spoje, často to i pekne hreje) a prestoze alternátor vytvori napeti kolem 14V tak na baterce muze byt klidne 12V. Jsem zvedav cim to nakonec bude...
Petr

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, January 27, 2005 9:00 AM
To: HW-news
Subject: OT - Alternator

Zdravim,
Tak uz me prestalo bavit rano v 6 roztlacet Feldu a zmeril jsem napeti...
13.5V celkem stabilne. Ted jeste nevim,jestli to drzi
nenabita baterka, nebo alt.vic neda. Odpoledne dobiju nabijeckou a zmerim
znovu.
Prosim o nazor,pokud se tim uz nekdo zabyval, jestli je to moooc malo, nebo
normalni.
Alt. je starsi konstrukce, regulator takova placata krabicka na alt., z ni
vede bily kablik do alt, jeste tam vede zeleny ze svazku.
Jak je to zapojeno? Predpokladam zeleny = katoda pom. diod pro kontrolku,
ale bily je do uhliku, nebo z diod? Napadlo me totiz dat do serie
pred regulator diodu. Je to blbost?
Napeti je jinak stabilni, zkouseno volnobeh/zvysene, svetla/bez
Dik za namety, tohle auto ted potrebuju nepretrzite, "lepsi" je v garazi a
tak to musim delat venku, takze na zadne "vetsi projekty" nemam v -10
naladu.
Jinak baterka nic moc, ale je furt nedostatecne nabita.Kdyz ji dobiju
nabijeckou, startuje bez problemu.