Aha! Zesilovac v tride D

Martin Záruba swz@volny.cz
Čtvrtek Leden 27 12:16:44 CET 2005

S tim me ale napada, zda by neslo vyuzit toto: Temer vsechny CD/DVD
mechaniky a mnoho stolnich DVD prehravacu maji digitalni vystup. Lze je
primo spojit s digitalnim vstupem zvukove karty (Prodiff, SoundBlaster a asi
mnoho dalsich). Pokud ma karta i digitalni vystup (moje ano), neslo by tento
stale digitalni signal rozumne zpracovat v koncovem stupni? Vypadl by tak
D/A prevodnik v prehravaci i moznost nachytani ruseni do analogove cesty. A
snad by to melo mit i lepsi odstup sumu. Je realne tento signal nejak
rozumne zpracovat vykonovym stupnem?

Martin Zaruba