OT - Alternator

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Leden 27 11:59:08 CET 2005


Na mem aute (Opel Omega) se altik choval tak ze jako studeny daval 13.7 ale
po delsi
ceste hned po zastaveni bylo na baterce vzdycky tak 12.7V. Nechal jsem
ho rozebrat a nic nenasli (uhliky, komutator, diody merene dig.oscikem...
vse ok)
Daval pres 100A trvale, ale napeti jenom 12.7V
Vymenili jsme proto regulator a problem byl stejny.
Ted mam jinej altik a je vsechno ok (14.2V furt)

Z toho plyne rada: merte napeti PO pulhodinove ceste, ne jenom kdyz je altik
studenej.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 27. ledna 2005 10:26
Předmět: RE: OT - Alternator


Tak to jsem na spodni hranici, ale baterka furt jevi znamky nedostatecneho
nabiti(denne cca 30km po meste, cca 5x start)
Nezkousel nekdo tu diodu? Pokud je ten drat do regulatoru od diod a do
uhliku to jde spodem, tak by to bylo jednoduche. Jdu hledat naradi... :-)




Další informace o konferenci Hw-list