Polarita diody Was: USB

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Leden 27 11:41:33 CET 2005

B> Asi jsem vas nepochopil, ale :

B> znamena to jak musim privest polaritu na diodu aby vedla

B>   +       -
-----|>|-----

Tady budiz

B> nebo to znamena ze se na dane elektrode objevi pri usmernovani prislusna
B> polarita?

B> +-------+ +       -      +  +-------+  -
B> | TRAFO |                   +-------+    |
B> |       |                                |
B> +-------+

Podle tohoto obrazku se na minusu diody objevilo kladne napeti, ze?

Kdyz se podivate ne jakykoliv integrovany mustek, tak ma ctyri
vyvody: 2x vlnovku, plus a minus. A kupodivu to plus je na katodach
diod, kde by podle Vas melo byt napsano minus. Lehka schizofrenie?

B> (I. kirchhoffuv zakon)  - nebo II. ? tech veci co se mi plete je vic
B> ... :(

Tohle zrovna nevadi kolikaty je v poradi, dulezite je vedet ze proudy
se scitaji v uzlu a napeti ve smycce, ne naopak :-)

Tomas