Radio na KV?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 27 09:15:33 CET 2005

Dne středa, 26. ledna 2005 23:39 Petr Tomasek napsal(a):
> No, ale koukam, ze to zacina byt dost offtopic...

Dekuji, vubec jsem necekal, ze to

a) nebudete zurive vyvracet
b) upresnite

Ale nelibi se mi pojem semitista, to zni skoro jako fasista. Kdybyste rekl,
jsem izraelec neboli zid, nebo vyznavacem tory (anebo zidovskeho vyznani,
ikdyz to je velmi obecny pojem - viz klasicky rozpor mezi vyznavaci klasicke
tory a babylonskeho ci jineho talmudu), je to neco jineho. Ale takhle to fakt
smrdi tezkym nacionalismem. Vira nedela narodnost. Jste Cech (Moravak,
Slezan...).

Co se tyce avaru/chazaru, tak ti zidy nikdy nebyli a prijali zidovskou viru
nejmin 1500 let po Mojzisovi. Co se tyce genu, tak kdyz to vezmeme do
dusledku, lidi se holt misi a za tu dobu je v kazdem trocha spolecneho. Navic
podle nejnovejsich genetickych vyzkumu bysme museli pochazet vubec ne z opice
(sbohem, darwine!), ale z prasete.

Fakt je, ze na takoveto "hacky" se setkam bud s hlubokym mlcenim, nebo zurivym
osocovanim z antisemitismu (coz je evidentni blbost) ale malokdy s
konstruktivnim pristupem. Jeste jednou vam dekuji.

Tak se taky omlouvam za velmi hluboky OT.

Hele, vsimli jste si ze tu dlouho nemyl flame linux/windows?

> Hmmm... a to se da koupit, nebo je ta konstrukce tak jednouducha,
> ze to clovek zvladne na kolene?

Zvladnete doslova na kolene. Ja ji mel kdysi namotanou zezadu na skrini
(hrebiky v rozich, drat zaveseny na nich) ze o tom ani nasi nevedeli. Jenom
se pri stehovani divili, proc na te skrini jsou vzadu hrebiky :-D

Uz jsem videl i otocnou ramovku na strese. Je jedno jak ji uchytite, ale mela
by plochou zhruba smerovat k vyysilaci, je tedy smerova a da se toho vyuzivat
k potlaceni nezadoucich vysilacu. Pokud je ze stineneho dratu, mela by trochu
potlacovat blizke vysilace (jsem nekde zaslech).

--

                        Jaroslav Lukesh