Vyvoj v C

Rosko Peter Peter.Rosko@siemens.com
Čtvrtek Leden 27 09:10:03 CET 2005

zdravim,
toto asi nie je dobry napad.
1. pisat kod, ktory bude kompilovatelny na dvoch tak odlisnych platformach
naraz je zdlhave
2. niektore fajnovejsie funkcie su na jednochipoch obmedzene, treba to
prekontrolovat
3. hw kniznice ?
4. v C v jednochipoch je (moj nazor) trochu problem to, ze niekedy sa
chybicka vludi aj vyrobcovi, nielen vam, treba to raz za cas preskusat, na
samom konci sa to blbo hlada (tu je Keil jednotka, je vsak pre PIC??)
5. celkom pekny optimalizovaci stroj si dokazete spravit zo svojej hlavy, ak
sa naucite vztah C->asm, toto sa da len pohladom do vysledneho asm,,,toto
budete mat az v C pre jednochipy, takze aj tak budete menit to v Borlande

v robote robim s Keilom+C166, doma sa hram s AVR+GCC. vsetko pisem na jedno
kopyto (ak sa da), vela skusam v simulatoroch, pre klud duse. ak sa Vam
podari odladit si nejaku komunikaciu s okolim a vytvorte si bud nieco ako
svoj vlastny univerzalny OS alebo uz nieco ine (Keil RTX Tiny) a
nepotrebujete ultra prespekulovane, narocne a rychle veci, potom ste uz za
vodou :)

p.rosko