Vyvoj v C

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Leden 27 08:22:15 CET 2005

Poohlizim se po novem prostredi pro jednocipy. Zatim vede Hi-Tech C pro
PIC18.
Vadi mi ale rychlost prace v NPLABu. (Jeste si chci ale vyzkouset Keil.)
Vetsi programy, ktere vyvijim maji obvykle obsluhu LCD, klavesnice,  SRAM a
nejaky ten seriovy vstup vystup. V podstate se jedna o jednoduche zpracovani
dat, ale vzhledem k vyvoji v ASM to jde neumerne pomalu.
V ramci zrychleni prace uvazuji o ladeni v borlantu C. (dokonce je zdarma)
Temer vse jsem schopen odladit na PC. Chci vyuzit hardware PC - klavesnice,
monitory a COMy. Obsluha integrovanych periferii jednocipu.jako AD, DA,
kontrolni LEDky neni slozita a da se odlatit dodatecne v cilovem hardware.
Jen nevim jestli to neni slepa cesta a jestli nasledny prevod do C pro
jednocipy nebude moc slozity. Respektive chci mit to pomoci maker prepinane
mezi dvema typy kompilace.

Michal