Rotoped.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Leden 27 08:15:02 CET 2005

Mno, jenže na tom rotopedu je jen nějaká magnetická brzda - jinak řečeno jediná energie, kterou z toho můžete přímo získat, je tepelná ;-)

Já bych to vyřešil dynamem z kola, bude to asi nejjednodušší. Navíc to nebude potřebovat žádný další zdroj, jako by asi potřebovalo to řešení s měřením vířivých proudů a následným převodem na jas žárovky...

P.K.