notebook - znacka?

aze azehw@volny.cz
Středa Leden 26 18:48:58 CET 2005

Mam jeste jeden tip - Prestigio Nobile 157, ma to 15" LCD 1400*1050, cena je
o neco vyssi nez u toho sirokouhleho Siemense, ale ve skutecnosti je tento
monitor "sirsi". Vydrz z aku ma byt 5 hodin. Ostatni vybaven je podobne. Asi
mate pravdu, s tou "optimalizaci" to vidim stejne.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 26, 2005 6:38 PM
Subject: Re: notebook - znacka?

No nevim, kolega mel Fuj.Siem. A bez problemu to nebylo. Napr. Napajeci
konektor mel misto kovu napareny plast a ten se osoupal.Servis to chtel
resit vymenou MB za 20l. Vyresili jsme to pliskem z diskety chycenym pod
sroubkem :-)
Ja mam uz 2. Acer a zatim zadny problem. Osobne si myslim, ze dnes uz to
jsou diky optimalizaci nakladu vsechno stejny smejdy.