VHS na DVD

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Středa Leden 26 12:29:21 CET 2005

Delal jsem to. Zalezi na tom, k cemu to potrebujete. Pokud chcete vysledne
DVD prohlizet na PC tak ta kvalita je nic moc. Na TV jsem nepoznal rozdil

Postup byl takovy:

Propojil video s PC pres videovstup na karte WINFAST TV. Nagraboval primo v MPG2 a pomoci VideoStudio jsem vytvořil DVD

Horky Ales

-----Original Message-----
From: Radek Kasal [mailto:radekkasal@centrum.cz]
Sent: Wednesday, January 26, 2005 12:26 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: VHS na DVD

Zkoušel jste někdo digitalizovat VHS a vypálit na DVD?
Zajímá mne dosažená kvalita. O kolik se zhorší záznam od původní VHS nahrávky, stojí to za to si věci překopírovat na DVD nosič?
 Napadla mne možnost, propojit VHS video přez SCART (nebo anténu) s DVD recorderem a tim digitalizovat. Jen nevím, co na to kvalita.
Díky
Radek