Radio na KV?

peterm servis@centron.sk
Středa Leden 26 10:23:23 CET 2005

 Videl som uz amaterske vysielace na KV,amaterske prijimace na 2 m (VKV
AM),upravene inkurantne prijimace,sem tam nejaky konvertor z jedneho pasma
na druhe
ale nikdy som nevidel amatersky vyrobeny a dokonceny KV prijimac,ktory by sa
vyrovnal profi prijimacom (ani tym z 50-tych rokov).Mnoho amaterov s tym
zacalo ale nikdy to nedokoncili (obvykle na tom pracovali,kym sa neobjavila
nejaka vyhodna kupa).Je to asi mimo amaterske moznosti.Konkretne tepelna
stabilita obvodov.Mozno uz v dnesnej dobe by sa dalo cosi urobit s modernými
obvodmi a suciastkami (DDS,PLL a pod) ale to chce skusenosti a prax.

Peter