rozbocka na 5Vsb z ATX?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Leden 26 09:34:32 CET 2005

> Od: "Delphin" <delphin@post.cz>

> V tom pripade bud
> 1) Vyrobce si zapojeni PCI vylozil jinak
> 2) Doslo ke zmene specifikace PCI
>
> Pokud by +5V SB bylo k dispozici na kazde MB a na kazdem PCI slotu, nikdo by
> se logicky neobtezoval s nejakymi dalsimi konektory a kabilky.

Nemuzeme pripustit moznost, ze drive to mainboardy nemely a tak se pomahalo tim WOL kablikem a soucasne mainboardy maji novejsi revizi PCI, kde jeden pin je +5VSB?

Podobnost ciste nahodna je i s konektorem "SBLINK" - jenomze ten byl jen pro kompatibilitu PCI Sound Blasteru s DOSovymi aplikacemi (hrami). V PCI na rozdil od ISA sbernice nebylo DMA (aspon doufam, ze nekecam). Bud uz tam dneska je, nebo uz davno neni potreba (stary dobry DOS uz se holt nepouziva).

P.K.