Autoradio Kenwood KDC-6090MP

Cestr Milan cestr@sce.cz
Úterý Leden 25 15:40:10 CET 2005

Dobrý den,
reaguji na níže uvedený příspěvek. Mám podobný problém, mohl bych dostat
kontak na osobu, která tento příspěvek vytvořila.

Děkuji

M. Cestr

Dobry den,
mam drobny problm s timto autoradiem, zacina mi odchazet propojovaci folie
mezi prednim panelem a telem autoradia (manualni vyklopny Mask system),
zajimalo by mne jestli nema nekdo zkusenost s nejakou nahradou za tuto
tenkou "ksandu" s naparenymi vodivymi cestami (autoradio je po zaruce), v
krajnim pripade se obratim na Kenwood servisni pracoviste, ale vzhledem ke
zkusenostem s cenami bych to povazoval opravdu za krajni reseni.

S pozdravem,
             Slavomír Pokorník
               správce ISSSP
              ÚP v  Chomutově