Radio na KV?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Leden 25 23:15:58 CET 2005

Děda, velký komunista má Selenu. Dal jsem mu na vstup nějaký nízkošumovější
tranzistor (původně je to germániové rádio) a moc si to pochvaluje. Selena
má dokonce směšovač se 4 diodama, což jsem v jiných přenosných rádiích
neviděl.  Prý Čína je jediný a nejdůvěrohodnější zdroj informací :-)) a
chytá jí právě na KV. Rusové (vlastně lotyšci) občas dělali dobrá rádia. Mám
tady Rigu 103 a taky docela hraje. Pokud však máte nároky vyšší, potom
nějaký ten komunikační přijímač.

----- Original Message -----
From: "Petr Tomasek" <tomasek@etf.cuni.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, January 25, 2005 6:53 PM
Subject: Radio na KV?

Zdravim!

Hledam nejake rozumne radio na poslouchani kratkych
vln. Zatim mam zkusenosti jen s malymi prenosnymi radii,
ale kvalita nic moc.

Tak jsem se chtel zeptat, jestli existuje neco (at uz hotovy
pristroj, nebo nejakou konstrukci), ktery by umel KV
nejakym rozumnejsim zpusobem? Predevsim by me zajimalo,
jestli nejaky prijmac umi automaticky doladit urcitou
stanici ve chvili, kdyz se "zacne vzdalovat".

(Pripadne existuji nejake moduly na KV? Zatim jsem to
videl jen na FM)?

Diky!
P.T.

--