Dobijanie Favorit

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Leden 25 22:11:25 CET 2005

> No fajn, ja myslel ze se nabudi remanenci a on pres zarovku :-) Potom je
> otazka, jaky napetovy ubytek je treba prekonat, nez se alternator zacne

Na nabuzeni staci cca 5V

> budit sam ze sebe. Mozna by stacilo misto tech malych diod dat shotky, mozna

Ale houby, to je zbytecne akorat tim snizite regulovane napeti a to se
nebude libit akumulatoru.

> by tomu pomoh nejaky kond a je jeste otazka, jaky ubytek ma regulator. Je

To bych neresil, tady urcite chyba nebude

> otazka, jestli je jednodussi vymyslet novy regulator, nebo naucit manzelku,
> aby po nastartovani trosku pridala plyn :-))

Nejjednodusi a nejlepsi je opravit alternator, pak se vzpamatuje hned
nebo uz pri 1.000 - 1.500otm a tak dobijeni zacne pri prvnim rozjezdu.

Pavel

P.S. Ja nevim, moje manzelka na kontrolky a teplomer az prehnane
reaguje, kdysi ji silne znervoznili i zelene kontrolky od obrysovych a
tlumenych svetel, holt asi si nesmime kupovat "nove" auto moc casto :-)