Koncovy stupen pro krok.motory

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Leden 25 20:34:32 CET 2005

no uz jsem psal, ze na to urcite dojde, ale rozhodne mi neprijde ze by ceny
byly lidove - tedy myslim v relacich, ktere by spadaly do cen hracek.
Naposledy jsem poptaval cenu konektoru k motorum Pacific Scientific, ktere
tady mam a 200Kc za konektor a 30cm kabliku (8pinu v rade) me rozhodne
nenadchlo. Je jasne, ze firme co ma zakazku za X set tisic na tom nesejde
(nebo spis nebude resit), ale pro home pouziti je to zlodejna.

Takze az si odladim SW a vyzkousim co a jak tak si ty sekvencery a konce
koupim klidne od nich, ale ted jen jako na hrani bych rad neco klidne
horsiho, ale levnejsiho - klidne unipolarni budice.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.