Radio na KV?

AZE aze@seznam.cz
Úterý Leden 25 20:02:09 CET 2005

Jo a nebylo by od veci napsat, k cemu to ma byt a na jakych pasmech to ma
fungovat. KV jsou dost siroke a rozdelene pro ruzne ucely.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Tomasek" <tomasek@etf.cuni.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, January 25, 2005 6:53 PM
Subject: Radio na KV?

Zdravim!

Hledam nejake rozumne radio na poslouchani kratkych
vln. Zatim mam zkusenosti jen s malymi prenosnymi radii,
ale kvalita nic moc.

Tak jsem se chtel zeptat, jestli existuje neco (at uz hotovy
pristroj, nebo nejakou konstrukci), ktery by umel KV
nejakym rozumnejsim zpusobem? Predevsim by me zajimalo,
jestli nejaky prijmac umi automaticky doladit urcitou
stanici ve chvili, kdyz se "zacne vzdalovat".

(Pripadne existuji nejake moduly na KV? Zatim jsem to
videl jen na FM)?

Diky!
P.T.

--