Radio na KV?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Leden 25 19:12:19 CET 2005

No, nevim kolik mas mista na stole, ale daji se za dobrou cenu sehnat dobre
prijimace z armady, nebo z druhe ruky od techto lidi.
Sam to nevyuzivam, tak nevim, ale vyzkousej to.
Jindra polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

Zdravim!

Hledam nejake rozumne radio na poslouchani kratkych
vln. Zatim mam zkusenosti jen s malymi prenosnymi radii,
ale kvalita nic moc.

Tak jsem se chtel zeptat, jestli existuje neco (at uz hotovy
pristroj, nebo nejakou konstrukci), ktery by umel KV
nejakym rozumnejsim zpusobem? Predevsim by me zajimalo,
jestli nejaky prijmac umi automaticky doladit urcitou
stanici ve chvili, kdyz se "zacne vzdalovat".

(Pripadne existuji nejake moduly na KV? Zatim jsem to
videl jen na FM)?

Diky!
P.T.