USB

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Leden 25 18:57:33 CET 2005

minimalne jeden kus (Ja) jinak je to nadstavba pro miniLA (www.mcu.cz))

> Kolik presne? 3.300000V? Nebo 3.3V +-10% ci 5%?
Kdyby napeti pri jakekoliv poruse bylo mensi, tak to neni problem ale
ono muze bejt i vetsi a to me vadi. nevim jaky adapter sezenu. doma mam
18V/800mA a netesi me ze by se to mohlo objevyt na vystupu pro draha
hradlova pole (XC95288XL stoji cca 33$ bez dph).

> Low Drop znamena s malym ubytkem (pokud tady tahle odpoved nezaznela). S
> temi kondiky to nebude tak horke, jestli mate v rozpoctu misto na jeden
> tantal 10u-22u, asi to bude OK. Presnejsi informace se dozvite v
> katalogovem listu.

Takze staci na vystupu ci vstupu dat jeden tantal a mam vyhrano? A
zbytek muze bejt elektrolit a keramika?

> Na 3.3V/1A nebude potreba chladic. Jinak 1cm2 prokoveneho plosnaku stoji
> kolem 2Kc.
Ja bych chtel dodrzet rozmery puvodni desky, ta ma 126x91 mm.
A melo by tam vejit asi toto: http://prochazka.d2.cz/Nadstavba_miniLA_D.pdf