OT: Re: Dobijanie Favorit

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Úterý Leden 25 16:18:00 CET 2005


Nechlubím se, nemam to za potřebí a navíc mi připadá dost ubohé, chlubit se něčím tak jednoduchým.
 
Prosím ale o objasnění:
a)       Proč se tedy používá sytič při běhu studeného motoru, nebylo by lepší použít ochuzovač? 
b)       Proč nedošlo k přehřátí motoru, nebo aspoň teploměr neukazoval vyšší teplotu?
c)       Proč šla spotřeba dolu?
d)       Kde berete tu informaci o emisích?
 
Díky
Radek


______________________________________________________________
> Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: Tue, 25 Jan 2005 12:00:06 +0100
> Předmět: OT: Re: Dobijanie Favorit
>
> > mne nastal v důsledku zimního období a pražské dopravy. V létě jsem
> > si autíčko seřídil, na volnoběh si pobrukovalo na 300-400 otáčkách.
> 
> No tak to je sila a jeste se s tim chlubite!!! Vy zrejme nemate rad ani 
> sebe ani lidi okolo natoz prirodu a stejne tak ani to auto, ze? 
> Uvedomujete si, ze motory ktere jsou ve Favoritu (plati temer vseobecne 
> pro seriove benzinove motory v osobnich vozech) maji pracovni otacky cca 
> 2.000 - 3.500 otm, teplotu cca 90C a urcitou zatez? Na toto je vse 
> spocitano, cokoliv mimo toto pasmo uz nejak motoru skodi. Volnobeh je 
> zvlastni rezim, v karburatoru jej zajistuje samostatna cast, neni nijak 
> moc setrny k motoru ani ekologicky ale porad je lespi nez nechat motor 
> bezet na prazdno ve vyssich otackach. Cca 800otm, u dieselu o neco 
> nizsi, jsou otacky ktere zajistuji kompromis. Ve Vasem pripade dochazelo 
> za a) k vyraznemu narustu emisi (odhadem v te kolone jste vydal za 20 
> S120 ktere by tam stali s Vami s motory na volnobeh) a za b) z duvodu 
> extremne chude smesi dochazelo k velkemu prehrivani motoru resp. 
> spalovaciho prostoru a protoze nebyl zajisten dostatecny obeh chladici 
> kapaliny tak mohlo dochazet k deformaci motoru.
> 
> Pavel
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20050125/b35ba9cf/attachment-0001.htm 


Další informace o konferenci Hw-list