Dobijanie Favorit

AZE aze@seznam.cz
Úterý Leden 25 15:51:01 CET 2005

V nekterych pripadech se daval k zarovce paralelne odpor 47Ohm/6W (kdyz
jeste byly regulatory samostatne mimo alternator).
Zarovka 10W by Vam pekne svitila a topila :-)))
AZE

----- Original Message -----
From: "Miroslav Kucharik" <peakpeak@pobox.sk>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, January 25, 2005 3:43 PM
Subject: Re: Dobijanie Favorit

No v zime ked rano nastarujem tak musim zoslapnut tak na 3500-4000
otaciek. Ale ked sa to prepne tak to nabyja uz od cca 900 otaciek a
vsetko je O.K. Pri dalsich startoch (v priebehu dna) je to cca 2500
ot. a potom je zase vsetko O.K.
Niekde som pocul ze by malo pomoct vymenit v palubovke 5W ziarovku
za 10W na indikaciu nabijania.

S pozdravom Miro