OT: Re: Dobijanie Favorit

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Leden 25 12:00:06 CET 2005


> mne nastal v důsledku zimního období a pražské dopravy. V létě jsem
> si autíčko seřídil, na volnoběh si pobrukovalo na 300-400 otáčkách.

No tak to je sila a jeste se s tim chlubite!!! Vy zrejme nemate rad ani 
sebe ani lidi okolo natoz prirodu a stejne tak ani to auto, ze? 
Uvedomujete si, ze motory ktere jsou ve Favoritu (plati temer vseobecne 
pro seriove benzinove motory v osobnich vozech) maji pracovni otacky cca 
2.000 - 3.500 otm, teplotu cca 90C a urcitou zatez? Na toto je vse 
spocitano, cokoliv mimo toto pasmo uz nejak motoru skodi. Volnobeh je 
zvlastni rezim, v karburatoru jej zajistuje samostatna cast, neni nijak 
moc setrny k motoru ani ekologicky ale porad je lespi nez nechat motor 
bezet na prazdno ve vyssich otackach. Cca 800otm, u dieselu o neco 
nizsi, jsou otacky ktere zajistuji kompromis. Ve Vasem pripade dochazelo 
za a) k vyraznemu narustu emisi (odhadem v te kolone jste vydal za 20 
S120 ktere by tam stali s Vami s motory na volnobeh) a za b) z duvodu 
extremne chude smesi dochazelo k velkemu prehrivani motoru resp. 
spalovaciho prostoru a protoze nebyl zajisten dostatecny obeh chladici 
kapaliny tak mohlo dochazet k deformaci motoru.

Pavel




Další informace o konferenci Hw-list