Dobijanie Favorit

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Leden 25 11:11:10 CET 2005


RK> 4000 je hodně, ale 2000 potřebuje po nastartování můj favorit
RK> také. Pak ale kontrolka zhasne a dá celou cestu pokoj. Zajímavý
RK> problém u mne nastal v důsledku zimního období a pražské dopravy.
RK> V létě jsem si autíčko seřídil, na volnoběh si pobrukovalo na
RK> 300-400 otáčkách.

Je to sice OT, ale pokud je mi znamo tak takhle male otacky motoru
nesvedci, pokud na ne neni konstruovany. A to motor Favoritu urcite
neni. Myslite ze vyrobce predepisuje vyssi volnobezne otacky kvuli
tajnemu paktu s vyrobci benzinu?

Tomas

RK> Bohužel to nestačí k hrazení odběru motoru a
RK> světel. Pak už delší stání v zácpě způsobylo nenadálé chcípnutí
RK> motoru s nemožností nastartovat. Leda slušně roztlačit a
RK> nastartovat. Tak jsem se vrátil na 800-900 otáček. Též možný důvod
RK> vybytého akumulátoru v městské dopravě.

RK> Radek





Další informace o konferenci Hw-list