Dobijanie Favorit

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Leden 25 10:10:04 CET 2005


Houby remanentni magnetizmus, to neni dynamo, tak malo zmagnetovany 
rotor na nejakou ucinou indukcni nema narok.

Alternetor pro favorit mel konstrukcni chybu, za urcitych podminek i 
novy nezacne dobijet dokud se netoci asi 1.500otm tedy cca 1.000otm 
motoru, to se ale projevi pouze zpozdenim zhasnuti kontroloky. Zde 
vycisteni apod. nepomaha. Pokud ovsem zacne dobijet az pri mnohem 
vyssich otackach je uz nekde chyba - casto uvolneny prokluzujici remen, 
spatne uhliky nebo jejich pruziny (uz psal Danhard), vadna nebo uvolnena 
nektera ze snimacich diod (psal AZe), zaneseny komutator, vadny 
regulator. Jeste muze byt chyba ve vynuti alternatoru ale to by se spise 
projevilo uplnou nefunkci a to uz je spise na vymenu celeho alternatoru.

Mam dojem, ze Felicie (mozna az Fabie, nejsem si jist) uz ma dobijeni 
ovladane z RJ motoru, tzn buzeni zacne az kdyz se motor toci.

Pavel



Další informace o konferenci Hw-list