LoW DROP

Snail Instruments snail@iol.cz
Pondělí Leden 24 21:11:27 CET 2005

>ale notak... Vysstupni regulacni tranzistor je budto PNP, nebo FET. Je to
>silene haklive na ESR kondu, na nektere (tedy vetsinu) LDO se musi pouzit
>budto keramika v radu 10uF, nebo tantaly.

Pravda, to mi nedocvaklo. Ja jsem dotaz naziral spis z hlediska
lingvistickeho.

Nicmene ke _kazdemu_ stabilizatoru (nebo regulatoru) je dobre stahnout
datasheet a projit si alespon tabulku parametru a doporucene pracovni
zapojeni. Tak se vyhneme prekvapenim, jako ze za 5V stabilizatorem je 6V
nebo 3V, pripadne jednou 6V a jednou 3V podle polohy kabelu apod.

J. Hanzal