230V -> TTL

Rosko Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pondělí Leden 24 18:41:13 CET 2005

Zdravim,
nie ze by som to niekedy spravil :) ale :
niektore optocleny maju pomerne vysoky CTR, LTV815 (10Sk) = 1600.
ak by sa dalo vstupnu stranu tohoto optoclena zapojit cez veelky odpor a
diodu na 230V a vystup na vysoky pullup,
potom by ste z komparatorom (ak ho mate kdesi - este by bolo nacim otestovat
hysterezu) dostali obdlznik, ktoreho stred by detekoval nulu. pri
jednocestnom usmerneni by to bolo kazdu druhu polperiodu, to je fakt :)
mostik by bol lepsi.

p.rosko