Uklid - vymena

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Leden 24 15:13:04 CET 2005

Dne sobota, 22. ledna 2005 12:23 Michal HW napsal(a):
> Zdravim,
> vali se mi tu PC486, HDD, Zdroj a VGA karta. Funkcni.
> Vymenim za video kartu do AGP slotu (1x ??).  Mam to do PC s deskou ABIT
> BX133-RAID. Potrebuji neco s analogovym a digitalnim konektorem, rozliseni
> aspon tak 1280x1024.

Dalsi naivka. Takovy sroty se dneska uz jenom venovavaji, pricemz darci jsou
radi, ze se zbavili srotu zadarmo. Budte rad, ze po vas nikdo za ten srot
jeste nic nechce, na srotisti byste za nej musel totiz jeste zaplatit za
"ekologicke" zlikvidovani.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux