RTC - odpocet casu

Radek - SIS bogusz@sis-spektrum.cz
Pondělí Leden 24 11:33:15 CET 2005

>No, mozna je to blba pripominka, ale AT89C2051 s vyssim taktem (aby stihal
vic operaci za 1s) pouzit nejde?

>P.K.

*
Bohuzel uz jsem na maximalni frekvenci a jiny MCU se mi nechce pouzit, slo
mi spis o reseni v jinem RTC obvodu.
*

>Takze delate stroj casu? A o kolik do minulosti to facha? Docela bych mel
>zajem znova prozit obdobi na vysoke skole, dalo by se? Ja jsem ji totiz
>strasne proflakal... :-)))

*  Odpocet casu neni ve smyslu realneho casu, ale pro odpocet timeoutu u
sportu. Z toho duvodu nemuzu do aplikace zaradit moznost vraceni se do
minulosti, jelikoz by ve sportovnim utkani doslo k casovemu zacykleni :o)
*

>Snad by sla pouzit instrukce odcitani nebo dekrementace. 13x za vterinu
>nactu cas, porovnam s predchozim nactenym casem, a pokud se zmenil, zmensim
>hodnotu vlastni promenne, ktera se zobrazuje na displeji.
>
>J. Hanzal

*
 No takhle to taky resim a prave ty instrukce porovnani atd. zpomaluji celou
smycku. Mam to psane v Cecku pro prostredi KEIL, dival sem se jak to KEIL
prelozil do ASM a lepe to uz snad udelat nejde.
*

Radek.