STK 500 firmware upgrade

Marián Panáček hw@amonsoft.sk
Sobota Leden 22 21:55:47 CET 2005

Ahojte vospolok.
Už dlhšiu dobu sa bezvýsledne borím s problémom upgradu firmwaru do STK 500.
AVR studi 4.11 mi hlási starú verziu a neviem urobiť upgrade.
Postupujem podľa návodu t.j. stlačím "program" button na STK 500 pred
zapnutím napájania a spustím upgrade firmveru. Program však hlási že nemôže
najsť STK 500.
Mám podozrenie že STK 500 sa nedostane do programovacieho režimu. Očakával
by som že inicializačná procedúra prebehne nejak inak ako bez zatlačenia
program buttonu, no na ledkach nevidim žiadny rozdiel.
Ak je tu niekto kto má s STK 500 skúsenosti prosím o radu kde robím chybu.

Príjemný deň

Marián Panáček.

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32