Protokol na 433.92MHz

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 22 13:29:49 CET 2005

At 13:13 22.1.2005 +0100, =?iso-8859-2?B?VG9t4bkgUO1wYWw=?= wrote:
>programuje se to v jakemkoliv vyvojovem prostedi pro 51 od SDCC az po KEIL
>bud v C nebo assembleru.

To je jasny, x51 je moje krevni skupina ;-)

> Pokud by jste nechtel kupovat vyvojovy kit

No to bych alespon pro zacatek nechtel...

 muzu
>poskytnout programek bootloader, ktery nahraje program do mcu pres rs232,
>bez potreby programatoru, ale prijdete tim o moznost ladeni primo v
>aplikaci, bootloder zabere v mcu 512byte.

Ladeni nepotrebuju, muzu si to odladit na velke x51 a pak to jen preleju do
tohohle drobecka... Ale stejne musim do toho MCU nejak nejdriv dostat ten
bootloader...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz