Datasheet pro xD picture card

Ales Martinek amarti@post.cz
Sobota Leden 22 12:57:07 CET 2005

Tech ctecek se prodava hodne a nektere nejsou ani tak drahe. Zatim ty
karti muzu cist prez ten fotak ktery po pripojeni na USB se pripoji jako
mass storage. Ale ja si ji chci postavit sam pro svoji radost. Co se
tyce ceny si myslim ze budu velice dobry kdyz bych se dostal do tech cen
co se prodavaji, tzn. po financni strance se tonemuze vyplatit pri
jednom kusu coz je muj pripad. Ale jak jsem napsal chci si to postavit
proto abych si udelal radost a dokazal si ze to dokazu vcetne
naprogramovani neakeho svabu. Doma mam TUSB3410 a mozna bych ho mohl i
pouzit, ale nevim. To se teprve ukaze. I kdyz asi nedosahnu plne rychlosti.

Ales Martinek