jeste k prohlaseni o shode

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Leden 21 19:00:17 CET 2005

Návod v českém jazyku zas tak nesmyslný není. Jsme v CR pro to ta
čeština. Řejmě se vyžaduje nějaká obsluha, proto ten návod. Vás nezajímá
na jaké baterie to je, nebo vám stačí, že tam jdou narvat AAA baterky?
 Procesně je jednodušší a jednoznačné garantovat, že to co je v návodu
platí. Hodně zákazníků cizí řeči nerozumí (ani nemusí, neb není v této
krajině úřední).
 Už vidím situaci, jak mi v opravně najdou strohou větičku v čínském
jazyku kde se praví, že se mohou do těch hodin používat jen alkalické
baterie a tím mou reklamaci zamítnou. Holt NiMH mají menší napětí.
 Navíc český návod je ideálním místem pro údaje: kdo to dováží, kdo
servisuje, tech parametry.

Radek

On
> [...]
> videokamere litere zakona vyhovi.
> Marek

> certifikacni
> prijatelny,
> je
> nerealne
> protoze to proste

> na
> ty
> nemit

> ktere
> zjistite,
> spolecneho

> REKLAMA: Prijd si pokecat na chat a ziskej neomezenou postovni

http://oasis.xko.cz/oasisc.php?ct=a%3A4%3A%7Bs%3A1%3A%22s%22%3Bs%3A2%3A%
22

40%22%3Bs%3A1%3A%22c%22%3Bi%3A11%3Bs%3A3%3A%22url%22%3Bs%3A18%3A%22http%
3A