OT - stavebnictvi (bylo: Tloustka dratu - 220V rozvod)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Leden 21 11:18:31 CET 2005

Ja jsem nastesti takovou chybu neudelal. Ale narazel jsem na jinou
vec, ze nekvalifikovani lide toho pokazi vic nez muze jakykoliv
stavbyvedouci uhlidat. Staci kdyz jednomu takovemu upadne lopata na
polozene izolaci a ani to nerekne, protoze nic netusi a je mu to fuk.

Ales Prochaska