OT - stavebnictvi (bylo: Tloustka dratu - 220V rozvod)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Leden 21 10:37:08 CET 2005

No, jestli to chcete vzit do dusledku tak behem tech 120 minut budou
bourat to co za predeslych 360 minut postavili :-) Obavam se, ze
stavba zalozena na malo ci spatne kvalifikovanych lidech se ani takhle
uhlidat neda. Podle mne jedine co pomuze je brat lidi, kteri pracovali
v Nemecku (ja vim, je to smutne, ale funguje to).

Ales Prochaska