Tloustka dratu - 220V rozvod

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Pátek Leden 21 09:56:23 CET 2005

Dobrý den,

máte i nemáte pravdu, dům byl 'na klíč' tak, že jsem nemohl ovlivnit co kdo
dělá.... Pracuji 14 hodin denně a proto si na baráku nedělám sám, nezvládl
bych to. Volný čas, kterého není nazbyt dělím mezi rodinu a své hobby -
auta. Na dohlídku na stavbě jsem měl najmutého stavbyvedoucího a ještě
externí stavební dozor, stejně nejsem s kvalitou spokojen ale snažil jsem se
proto udělat maximum. Ale už vím, se kterou firmou nebudu stavět náš firemní
areál,je to MPK Varnsdorf!

Přeji pěkný den

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Vladimír Anděl
Sent: Friday, January 21, 2005 9:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: Tloustka dratu - 220V rozvod

To je ale Vas problem ze duverujete firmam v tom co sam umite :-) Bud tu
firmu znate a vite ze je solidni, nebo jste se mel obcas na stavbe objevit a
divat se "jak se co dela". Jednak by ste vedel co Vam kudy vede (to se muze
hodit) a jednak by ste je od toho vyhnal vcas. Jsme v obdobi bourliveho
snizovani cen a tak elektriku zapojuji treba i ukrajinci (i kdyz i mezi nimi
se najdou sikovni).