Tloustka dratu - 220V rozvod

Patrik Augustin - REPAIR.CZ repair@repair.cz
Pátek Leden 21 09:27:42 CET 2005

Plny souhlas a jeste bych si sebo vzal fotak a pekne si to vsechno
postupne nafotil pri vystavbe.To se dneska dela bezne.A pak at si nejaka
firma nebo ten RT zkusi rict ze je to v poradku.To uz si pak kazdy
rozmysli.Muzete pozadovat odstraneni vad jez melo dilo pri predani a
pripadne toho RT pekne zkopat.Problem v CR je ten ze mame zazite ze
pokud se clovek obrati na nejaky organ dozoru ze je vlastne praskac a
tak to o nem budou lidi povidat ale co mate delat pokud se chcete
domluvit na oprave spatne provedeneho dila a oni Vas poslou vite kam.
Pak uz Vam jine moznosti nezbyvaji,ale zname jak funguji nase instituce
ktere maji branit prava spotrebitelu a podobne.
Vladimír Anděl píše v Pá 21. 01. 2005 v 09:12 +0100:
> To je ale Vas problem ze duverujete firmam v tom co sam umite :-) Bud tu
> firmu znate a vite ze je solidni, nebo jste se mel obcas na stavbe objevit a
> divat se "jak se co dela". Jednak by ste vedel co Vam kudy vede (to se muze
> hodit) a jednak by ste je od toho vyhnal vcas. Jsme v obdobi bourliveho
> snizovani cen a tak elektriku zapojuji treba i ukrajinci (i kdyz i mezi nimi
> se najdou sikovni).

Patrik Augustin - REPAIR.CZ
Dolní 3
591 01 Žďár nad Sázavou
Tel/Fax:+420 566 650734
Mobil:+420 608 383 845
http://www.repair.cz      Hlavní informace
http://obchod.repair.cz   Prodej komponent
E-Mail:augustin@repair.cz
ICQ:30909982
Opravy Monitorů,Tiskáren,PC na součástkové úrovni

Tento mail neobsahuje viry byl zaslan z MDK Linuxu