Nativni rozliseni u notebooku

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Pátek Leden 21 08:05:53 CET 2005

Vlastnim notebook 1280x800 a nekdy potrebuji 800x600 a 1280x1024 . Preinstaloval jsem ovladac karty normalnim pro desktop , protoze ten v notebooku tato rozliseni nenabizi , potom muzu jina rozliseni volit ale s tim, ze pokud nastavim 1280x1024 stane se velikost obrazovky virtualni a viditelna plocha ma 1280x800 a zbytek se odrolovava mysi.

Vyvoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat. OpenGl Technology engine

  http://www.visualprog.cz