Nativni rozliseni u notebooku

Pajpach pajpach@katedrala.net
Čtvrtek Leden 20 15:08:58 CET 2005

Porad si nerozumime, nejde mi o nahradu vadneho displeje, to bych resil
shanenim stejneho kusu, ale proste chci mit pocitac, v tomto pripade
notebook (kvuli kompaktnosti a napajeni) a k nemu chci misto puvodniho
(mimochodem funkcniho :o) ) 14" displeje s rozlisenim 1024x768 pripojit 6"
displej s rozlisenim 640x480 (interface nahodou stejny)  A jde mi jen o to,
jak integrovane VGA (Intel) vysvetlit, ze ma displej s jinym FYZICKYM
(=NATIVNIM) rozlisenim.
Uff, ted uz jsem to snad vysvetlil dostatecne, aby se dalo pochopit co
potrebuji.

Diky
Pajpach

Ja bych to udelal takhle: na VGAout notebooku bych pripojil nejaky stolni
LCD displej, a ten uz si s tim snad poradi. Pokud to ma tvorit s notebookem
kompaktni celek, tak snad jedine samodomo pridelat cim to pujde (dratem,
izolackou...). Myslim, ze stejne nesezenete displej, ktery by presne pasoval
misto toho puvodniho.
Pokud vyberete LCDcko, ktere ma napajeci napeti stejne jako dava adapter k
notebooku, bude to jeste o neco jednodussi.

P.K.