Nativni rozliseni u notebooku

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Leden 20 14:53:44 CET 2005

> Asi jsem se spatne vyjadril. To ze jde nastavit aby se vzdy vyuzivalo
> nativniho rozliseni (co bod to pixel) i v pripade nastaveni nizsiho
> rozliseni nez ma LCD panel samozrejme vim. Ale toto obraz VZDY centruje
> doprostred, a proto je to pro me nepouzitelne.
> Ja potrebuji v notebooku ktery ma originalni displej 1024x768 tento displej
> nahradit displejem s rozlisenim 640x480 bodu a rict VGA cipu, ze NATIVNI
> rozliseni neni 1024x768 ale prave tech 640x480. Jinak budu mit 2/3displeje
> cerno, a v dolnim pravem rohu kus obrazu... :-(

Ja bych to udelal takhle: na VGAout notebooku bych pripojil nejaky stolni LCD displej, a ten uz si s tim snad poradi. Pokud to ma tvorit s notebookem kompaktni celek, tak snad jedine samodomo pridelat cim to pujde (dratem, izolackou...). Myslim, ze stejne nesezenete displej, ktery by presne pasoval misto toho puvodniho.
Pokud vyberete LCDcko, ktere ma napajeci napeti stejne jako dava adapter k notebooku, bude to jeste o neco jednodussi.

P.K.