Kde sehnat zarivkove patice

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Čtvrtek Leden 20 09:35:42 CET 2005

Rekl bych, ze obycejne asi nebudou, kdyz je v cele Praze nejde sehnat. Jsou
to patice G5 pro 16mm zarivky. Byl jsem se ptat jeste v centralnim skladu KV
Elektro a cumeli na mne jako puk. Nakonec je nasli v nejakem katalogu a
rekli ze si je muzu objednat, ale minimalne 1000 ks. Tak jsem si opsal
vyrobce a kod a nasel na internetu jeden e-shop, kde je maji dokonce na
sklade http://www.elfetex.cz/shop/info.ase?ID=021003001010000, takze uz mam
objednano.
Ale stejne by mne docela zajimalo, jak maji vyreseno uchyceni 16mm zarivek
ti ostatni co tady psali, ze je pouzivaji na osvit DPS, kdyz patice nejde
jen tak lehce sehnat.

Jinak dekuji za nabidku.