Vlastni MP3 prehravac - USB

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 19 20:17:55 CET 2005

To souhlasim, jenze ja jsem puvodne chtel delat player typu "JUEBOX" kde
budou dejme tomu dva plne  disky 250GB muziky  a vse to bude ve skatuli
rozmeru  jedne  komponenty domaci sestavy. Dalkou pak volit jednu z xxx
set tisíc skladeb... takovou vec opravdu  tezko koupim.
Neco jineho je  , pokud nekdo stavi CD MP3 player - tam je to asi fakt o
te tadosti z dila.....