Tloustka dratu - 220V rozvod (delsi a skoro OT)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Leden 19 15:15:10 CET 2005

> Od: Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr

> mam pocit ze by vyhral, lebo aspon na SK sa ku vsetkym vyrobkom musi
> dodavat navod na pouzitie v dostatocnom rozsahu a v slovenskom jazyku
> :-) pozrite si obchodny zakonnik, si pamatam ked to zavadzali ze sa
> sexshopy stazovali aky navod maju pribalovat ku vibratorom :-)

IMHO ten _dostatecny rozsah_ je zajimavy pojem - kdyz jsem byl svyho casu zamestnanej jako prodavac v jednom elektru, tak jsme jako cesky navod ke hram do Playstationu davali papir, kde bylo neco ve smyslu "sipka nahoru - pohyb nahoru, sipka dolu - pohyb dolu, sipka doleva..." a neco podobnyho co znamena tlacitko s koleckem, ctvereckem, krizkem... proste spis to byl navod k ovladaci nez ke hre.
Takze vlk se nazral a koza zustala cela, cesky navod ke hre byl, ale tezko rict, jestli neco platny.

P.K.