male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Leden 19 11:16:35 CET 2005

Jasne ze ano. Ale kazdy zacatek je tezky (pokud neni dost kapitalu), takze
pokud nekdo zacne tim, ze bude rychle delat obycejne jednostranky ci
neprokovene dvoustranky, nemusi skoncit uplne spatne a klidne se muze uzivit
(uzivit, nemyslim ze bude milionarem "pres noc").

Nicmene rozvahu si kazdy musi udelat sam (kolik toho musim k rozumnemu
fungovani vyrobit, pri jakych nakladech, jake to ponese dalsi vydaje a
opatreni atd. a take zda to ma jen obcas neco privydelat, kdyz uz je delam
pro sve vyrobky v malych seriich, ci je to jedina napln prace) a asi nelze
cekat jasnou odpoved z konfery ve stylu, ze se do toho ma hned pustit, ze si
to jiste na sebe vydela nebo nevydela. Muzeme o tom sice diskutovat, ale
rozhodnuti kazdy nese sam :).

Proste kdyz nejsou prachy, nelze ihned delat nejlepsi technologie a je treba
to o to vice promyslet, zda to bez vetsiho kapitalu muze alespon trochu
fungovat. Pokud jsou a nebo se daji pujcit a vi se ze bude z ceho vratit, je
to jina.

Proste napad delat plosnaky, byt na nizsi technologicke urovni nelze rovnou
uplne zavrhnout, ale na druhou stranu to chce opravdu dobre promyslet co a
jak a zda vubec.

--
Jiri Bezstarosti