OT poptavka programator ci firma

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Leden 18 18:01:07 CET 2005

Vite jak Vam to PowerBuilder osetruje ? To by me tedy zajimalo ?
Jirka
----- Original Message -----
From: "Radek Vicek" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 18, 2005 3:10 PM
Subject: RE: OT poptavka programator ci firma

Neni to tak jednoznacne - existuji nastroje, ktere umoznuji spravu zamykani
a sdileni zaznamu. Treba nami pouzivany PowerBuilder tohle vsechno osefuje i
na strane klienta.

Dovedu si to predstavit i napsane v aplikaci jako DB engine, ale da to praci
si to napsat.

Nicmene SQL servery jsou o tom, aby toho delaly co nejvice - delaji
optimalizace a maji adaptabilni mechanismy na to co zrovna delaji. Diky tomu
dokazi hospodarne pracovat s cache a spravne vyladeny server poskytuje >98%
dat ze sve cache. Takove rychlosti nikdy nedosahnete pri lokalnim
zpracovani.
Zda se mi, ale ze jsme o podobnem problemu diskutovali nedavno.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz