Teplota Celeronu

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Leden 18 14:52:47 CET 2005

Ach jo, zlata stara 486/33 MHz. Meli jsme ji asi 10 let v jednom zarizeni,
procesor bez chladice a zdroj byl jeden chuchvalec prachu z doby, kdy se mu
vetrak jeste tocil :-) Pocitac makal v pohode. Nevim jestli by tohle
dokazaly dnesni masinky :-)

Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, January 18, 2005 12:12 PM
Subject: RE: Re[4]: Teplota Celeronu

Neberte to osobne :-). U Xeonu to je ponekud jinak, tam muze pri trose
stesti CPU v pohode shoret. Intel tvrdi, ze Xeon navrhoval jako serverovy
CPU a design jadra tak trochu pocita s kvalitnim, masivnim chladicem. Da se
tomu rozumet tak, ze pri termalnim designu jadra se az tak moc nehledelo na
rovnomerne rozvrzeni horkych mist v jadru. Suma sumarum pokud je na Xeonu
hlinikovy chladic, je spatne vyresen prechod CPU, Fan a zastavi se vetrak,
muze u starsich spetingu muze Xeon shoret. Na druhou stranu dodavama servery
(vlastní stavba) v 1U skrinich s 1U chladicem na Xeonu a ty zastavene Fan
preziji celkem v pohode a pri trose stesti dokonce i dal "jedou" i kdyz ne
na plny vykon. Mozna to je tim, ze i 19" skrin je solidni hlinikovy vyrobek
a tak pasivne chladi.