Tloustka dratu - 220V rozvod

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Leden 18 12:16:06 CET 2005

Zdravim,

 no normy uz moc neznam, ale pokud vim, tak dvou vodicove rozvody se
 uz snad ani nedelaji/nesmi delat a prumery jsou urcite v normach.
 Zahledl jsem to z rychliku kdyz jsme delali elektriku na baraku.

 Na svetelne rozvody nam davali 1.5mm2 a na zasuvky a vetsi spotrebice
 2.5mm2. Vse samozrejme v 3 dratovem provedeni (tedy krome svetel:).
 Modra je nulak, zelenozluta zemeni. Vsude pouzivat kabel s dvojitou
 izolaci CYKY. At uz kulaty ci plochy.

 Jistice si spocitate dle odberu spotrebicu na okruhu dle I=P/U.
 Samozrejme s nejakou rozumnou rezervou.

--
 mailto:turby@chips.cz