Teplota Celeronu

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Leden 18 11:24:30 CET 2005

Zdravim,

 ja nejsem demagog, alespon doufam :o) Pred casem jsem vytahoval z
 desky vyhorely Xeon kdyz na nem v serveru odesel aktivni chladic. Kdo
 ho tam dal netusim. Pekne smrdel :o) Nahlasil to monitoring a nez
 jsme dojeli z 5th patra do suterenu byl ex. Oproti tomu jsem nedavno
 menil chladic na nejakem Athlonu XP (tusim snad 2500+), ktery bezel
 minimalne mesic se zadrenym chladicem a ani nevytuh a ani dedelal nop
 nop nop, ale normalne pocital. Asi mu stacilo pasivni chlazeni a
 ventilator zdroje. To cele v rack bednach pochybne kvality v
 klimatizovanych mistnostech.

 To jestli je to tak obecne na prvni zapnuti nevim. Mam jen tyto
 zkusenosti.

--
 mailto:turby@chips.cz